Fast frakt kun kr 99,- GRATIS ved kjøp over kr 1000,- Rask levering, 1-4 dager Ved kontakt med kundeservice – opplys alltid om ditt ordrenummer som du finner på bestillingsbekreftelsen.

Har du noe du lurer på?

Spørsmål om din bestilling eller noe du ønsker at vi skal ta inn? Send oss en epost med ordrenummer og hva det gjelder til support@fitspiration.no så hjelper vi gjerne! Vi gjør vårt beste for å besvare alle henvendelser så fort som mulig – de aller fleste får svar samme dag! For vanlige spørsmål om bestillinger og leveringer, kan du også kikke nedenfor – kanskje finner du svaret ditt der! NB! Brukere med hotmail-konto opplever innimellom at eposter blir fanget opp av spam-filteret. Husk å sjekke epostinnstillingene dine hvis du har sendt mail til kundeservice og vårt svar ikke er kommet frem. 🙂

Betingelser

Betingelser finner du her: https://www.fitspiration.no/betingelser/

Bloggere/affiliate

Ønsker du å samarbeide med oss? Send oss en mail til post@fitspiration.no

F.A.Q

Er ordren min registrert?

Når ordren din er registrert, får du automatisk en epost som bekrefter det, sendt rett til den epost-adressen du har lagt inn.

Hvorfor har jeg ikke fått epost ennå?
Hvis eposten ikke er kommet frem, er den stoppet av spam-filteret (dette kan skje på noen hotmail-kontoer). Pass på å sjekke epostinnstillingene dine. Finner du den ikke der, kan du alltid logge inn på Min konto og se ordrestatus der.

Ordren min står ”Til behandling”. Hva betyr det?
Når ordren er registrert blir den sendt rett til lageret i påvente av pakking.
Ordrestatus ligger som ”Til behandling” inntil den er helt ferdig og klar for sending. Lageret prøver å pakke alt samme dag, og de fleste ordre sendes ut etter 1-2 dager.

«Fullført» ordre. Hvor lang tid tar det før den er fremme?
Når ordren er fullført, er den sendt fra lageret. Da vil den normalt være fremme hos deg etter 1-3 dager.

Jeg har fått mail om at ordren min er satt ”On hold”. Hva betyr det?
Noen ganger er det varer eller størrelser som er ekstra populære og går unna så fort at vi ikke rekker å bestille suppleringer før det er tomt. Når ordren er satt ”On hold” venter vi levering fra en av underleverandørene våre. Normalt tar det noen ekstra dager å få en vare som er satt ”On hold”, men vi sørger for at lageret plukker og sender varen din så fort disse er registrert inn hos oss.

Adresse:
Fitspiration.no v/Sterkt Design AS
Rigedalen 41
4625 Kristiansand
Kontakt: support@fitspiration.no